... ilyen volt, mikor megkaptam.
A régi üléshuzat átnézésekor elsőre feltűnt, hogy sok darabból áll, mégis meglepődtem, mikor pontosan feltérképeztem...
Végül összesen 28 alkatrészt kellett elkészítenem három rétegű blokkokra és összeillesztenem a megfelelő állásban, szálirányban, párosításban és perszre kiváló munőségben,
ezért 18 ÓRA ALATT sikerült elvégeznem a munkát.
Igazi "hard verzió" volt, hiszen olyan anyagokból állt, ami beszerzhetetlen.
Egy része vízlepergető anyag, ami még rendben is volna, de a búvárruha-féle elasztikus anyagot és a képen láthatóhoz hasonló, alábélelt, "lélegző" méterárut hiába is kerestem volna...
Blankával megbeszélve, nem ültettem vissza ezeket a most még jó állapotú alkatrészeket az új huzatba, mert a gumi az idő előrehaladtával elöregszik. Inkább maradtunk a vadiúj pamut anyagoknál ...
A gumis anyag szabásmintáját rugalmatlan pamutra kellett átalakítani, és gumival újra összeszűkíteni, így néhány elemhez új szabásminta is készült.
Blankával megbeszélve, nem ültettem vissza ezeket a most még jó állapotú alkatrészeket az új huzatba, mert a gumi az idő előrehaladtával elöregszik. Inkább maradtunk a vadiúj pamut anyagoknál ...
A gumis anyag szabásmintáját rugalmatlan pamutra kellett átalakítani, és gumival újra összeszűkíteni, így néhány elemhez új szabásminta is készült.
A színek és minta kiválasztásán, beszerzésén hamar túlestünkhez; és nagy örömömre sikerült beszerezni hozzájuk piros gumiszalagot :-))
1 megjegyzés:
Hát a látvány is giga-mega!:-)Köszönjük!Jázmin el lesz ájulva tőle!Gyönyörű!!!!!!
Megjegyzés küldése