Translate

Virgiék üléshuzata - Chicco hordozó

Virgi először új üléshuzatban gondolkodott,
de amikor megláttam a gyerekülés huzatát, hamar lebeszéltem róla.

Egy jó általános állapotú, viszont több sebből vérző darabbal álltunk szemben...




Érthetetlen módon, az egyik leginkább terhelésnek kitett rész gyárilag, megfelelően alábélelés nélkül készült, ráadásul vékony volt az anyag. Naná, hogy szétfoszlott!

Ez a rész adta fel leginkább a leckét, mert erős műanyag lapocskák voltak az anyagba beledolgozva, ami a huzat ülésvázhoz rögzítését szolgálta.
Először kézi varrásban gondolkodtam, el is kezdtem, de vérvizelés volt, úgyhogy vissza a gépi megoldáshoz, bármilyen áron...
Néhány varrógéptűt eltörve ugyan, de sikerült megvarrnom :-)


Gyári patentokat az eredeti huzatból kivágtam és átültettem az új felületre.







Az anyagdarabok találkozásai is megadták magukat, úgyhogy a kifoszlott részeket is megjavítottam.


 
Az övnyílások eredetileg olvasztással voltak az alatta lévő műanyag alátéthez rögzítve, de idővel elengedték magukat, önállóan lifegtek bele a világba...
Ezt csak ragasztással lehetett megoldani, de így is csinosabb, mint volt, és ami a fő, használható.



A lábrész kissé elgyengült állapotú volt; kapott egy megerősítést...


Ui.: Elnézést a javítás előtti képek minőségéért, későn vettem észre, hogy így sikerültek :-)

Nincsenek megjegyzések: