Translate

Chicco napfényvédő kupola javítás

Na, itt a bibi! Az összes merevítőrúd kidörzsölte a szegőpántokat, így kibújva az anyagból már nem tudják ellátni a feladatukat.


Nem akarok nagyon okos lenni, de ezt borítékolni lehetett.
Egy erős műanyag, melynek csak úgy nyissz, levágják a végét, a vágási felület pereméről a sorját sem szedik le és mindenféle legömbölyítés nélkül ültetik be az anyagba..., hát az kicsinálja a kelmét.





Ezért ott kezdtem a javítást, hogy megolvasztottam a műanyag rúd végeit és lekerekítettem, sorjamentesítettem a durva felületet.

Ugy-ugye, milyen jó a barkácsvér az ereimben? :-)






Nem akartam a teljes piros szegőpántot elvenni a huzattól, hiszen az adja az egyik díszét, ezért egy jó erős, homokszínű anyaggal pótoltam ki a sérült részt.



A kupola elején is kifoszlott a piros anyag.
Az a rész is javítva lett; kapott egy rátétcsíkot.
Ezzel úgy fogtam össze a két anyagot,
hogy nem veszített a felületéből,
mintha egy sima összevarrással történt volna...

Nincsenek megjegyzések: